.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغيير نتايج در حوزه انتخابيه بندرتركمن و كردكوي

درحاليكه شب گذشته ايرنا از پيروزي عبدالحكيم فيروزي از حوزه انتخابيه بندرتركمن و كردكوي در مرحله دوم انتخابات خبر داده بود،خبرگزاري فارس  امروز به نقل از فرماندار كردكوي خبر از پيروزي محمدجواد نظري‌مهر داد.

به گزارش شمال نيوز،فرماندار كردكوي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: نتيجه مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم در حوزه انتخابيه كردكوي، بندرگز و بندرتركمن مشخص شد.

حيدرعلي احمدي افزود: در حوزه انتخابيه فوق از مجموع 90 هزار و 702 راي ماخوزه، محمدجواد نظري‌مهر با 44 هزار و 818 راي به مجلس راه يافت و رقيب وي عبدالحكيم فيروزي 44 هزار و 747 راي به دست آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 8 ارديبهشت 1387
من خود شاهد اتفاقات افتاده در حوزه بندرگز و نوكنده بودم . براستي تا كي مي توان با احساسات و حقوق مردم بازي كرد. و كدامين عقل سليم اين جابجايي ها راقبول مي كند.
ياسر 8 ارديبهشت 1387
وقتي اقاي نظري مهر برادر خانم شخصي چون آقاي منوچهر متكي ( وزير خارجه) باشد . ديگر ايجاد اين نوع تغييرات سخت نخواهد بود. و توجه داشته باشيد كه آقاي متكي در ماه گذشته با حضور در منطقه و تبليغ به نفع برادر خانم خود تمامي راه ها جهت حضور اين شخص را تسهيل نمود.
عرازمحمد 10 ارديبهشت 1387
تا آخرين ساعات براساس سايت وزارت كشور آقاي فيروزي نفر منتخب بودند و بر همان اساس خبرگزاري مهر و ايرنا و.. و حتي روزنامه اعتماد ملي در شماره 630 خود به همراه عكس آقاي فيروزي وي را منتخب مردم تركمن و كردكوي و بندرگز اعلام كردند.و تنها سيماي ايران نام آقاي نظري مهر را اعلام كردند. براستي اين دوگانگي از كجا ناشي مي شود؟در حال حاضر مردم شهرستان تركمن و طرفداران آقاي فيروزي ، با توزيع روزنامه اعتمادملي( شماره 630) و خبر خبرگزاري مهر و ايرنا و حتي نقل قول فرماندار مركزي كردكوي كه نام آقاي فيروزي را به عنوان نفر اول انتخاب كرده اند ، هر روز در مقابل ستاد وي در بندرتركمن تجمع مي كنند و اعتراضات به تخلفات گسترده در حوزه بندرگز و نوكنده ادامه دارد و تمامي ناظرين صندوق با تنظيم شكوايه در حال عزيمت به تهران براي ريشه يابي چگونگي راه يابي آقاي نظري مهر( برادر خانم آقاي متكي ) هستند. و سئوالي كه هست : براستي عدالت كجاست ؟ حق كجا است ؟
دايان 10 ارديبهشت 1387
خواهشمند است از اعتراضات مردم بندرتركمن به تغيير نتايج انتخابات در اين حوزه كه به يكباره به نفع آقاي نظري مهر ، برادر خانم وزير خارجه ( آقاي متكي) تغيير پيدا كرد گزارشي تهيه فرمائيد. ممنون
احسان 12 ارديبهشت 1387
ضمن تشکر از شهامت شما که بر خلاف سایر سایت ها به انعکاس این اخبار پرداختید. واقعیت مطلب اتفاقات افتاده در این حوزه بسیار عجیب و غریب می باشد ، و در یک کلام " آبرو ریزی" عجیبی صورت گرفته . بطوریکه ساده ترین مردم و حتی نوجوانان نیز از آن سخن می گویند.آنچه مشخص است در صورت تغییر پیدا نکردن شرایط و حذف نکردن نام آقای نظری مهر شاهد بدبینی های بیشتر در این حوزه خواهیم بود. چرا که در حال حاضر مردم آقای ....را در پشت پرده حوادث می دانند و اگر شورای نگهبان نیز این انتخابات را تایید کند ... خواهشمند است حوادث این حوزه را پیگیری فرمائید. متشکریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.